Tego jeszcze nie byo! Krakowskie akcenty zaprojektowane przez mieszkaców Maopolski znajd si na puszcze jednego z najbardziej popularnych napojów na wiecie. Ten nietypowy pomys promocji miasta jest nowatorski i do kontrowersyjny, ale zyska ju wielu zwolenników. Akcja patronowana jest przez firmy z systemu Coca-Cola w Polsce, Urzd Miasta Krakowa oraz krakowska Akademia Sztuk Piknych.
Warto wspomnie, e w ramach kampanii promocyjnej miasta „Kraków po radosnej stronie ycia” powstay ju dwie limitowane edycje puszek napoju sprzedawanych w Maopolsce, jednak po raz pierwszy do projektu opakowania zostali dopuszczeni wszyscy mieszkacy regionu. W konkursie „Przelej Kraków na puszk” mogli bra udzia wszyscy amatorzy i profesjonalici, którzy ukoczyli 16 lat.
Zwycizc co prawda ju wyoniono, jednak midzy 25 maja a 1 czerwca swoj
ego faworyta bd mogli wybra swojego faworyta oddajc gos na stronie internetowej www.krakow.pl oraz www.coke.pl/krakow. Autor pracy, która otrzyma najwicej gosów moe liczy na 6000 z.
Puszki ze zwycisk grafik wejd na rynek pod koniec roku 2009.
Joanna Rzoca